Här registrerar du ditt serviceärende!

Fyll i så detaljerat som möjligt. Alla poster som är märkta med * är obligatoriska

Du kommer att få en kopia på detta serviceärende du fyllt i nedan till din e-post.

Gäller ärendet en verkstadsreparation, skriv ut den och lägg den i paketet du skickar till oss.

* = obligatoriska poster
Kontaktuppgifter




Har serviceavtal med LOTS: JaNej
Önskar service på plats: JaNej

Felanmälan

Kostnadsförslag
Normalt byter vi ut produkten mot ny om den inte går att laga eller inte är lönsamt. Här kan ni välja kostnadsförslag
VI önskar ett kostnadsförslag innan reparation
(Vid beslut att att ej reparera enheten, debiteras kostnad för felsökning enligt gällande prislista)

Fraktsedel
Som en service erbjuder vi Er att vi skickar en färdig fraktsedel per e-post till Er, där ni tejpar fast sedeln på paketet och lämnar in den på närmaste postombud
Vi önskar en fraktsedel

Kontakt användare
Ibland behöver våra tekniker komma i kontakt med användare som upplevt felet. Om det inte är samma som "Kontaktperson beställare".


Skicka med en fil
För att beskriva felet kan ni som stöd skicka med ett dokument, bild eller film

Acceptera LOTS Villkor

När du har klickat på "Skicka felanmälan" har du accepterat vår integritetspolicy