Här registrerar du ditt serviceärende!

Fyll i så detaljerat som möjligt. Alla poster som är märkta med * är obligatoriska

Du kommer att få en kopia på detta serviceärende du fyllt i nedan till din e-post.

Gäller ärendet en verkstadsreparation, skriv ut den och lägg den i paketet du skickar till oss.

    * = obligatoriska poster

    * Välj utav 2 alternativ

    Företagsuppgifter


    PERSONUPPGIFTER


    FELANMÄLAN

    KOSTNADSFÖRSKLAG
    Normalt byter vi ut produkten mot ny om den inte går att laga eller inte är lönsamt. Här kan ni välja kostnadsförslag

    (Vid beslut att att ej reparera enheten, debiteras kostnad för felsökning enligt gällande prislista)

    FRAKTSEDEL
    Som en service erbjuder vi Er att vi skickar en färdig fraktsedel per e-post till Er, där ni tejpar fast fraktsedeln på paketet och lämnar in den på närmaste postombud

    KOMMA I KONTAKT MED ANVÄNDARE
    Ibland behöver våra tekniker komma i kontakt med användare som upplevt felet. Om det inte är samma som "Kontaktperson beställare".


    SKICKA MED EN FIL/BILD
    För att beskriva felet kan ni som stöd skicka med ett dokument, bild eller film

    Acceptera LOTS Villkor

    När du har klickat på "Skicka felanmälan" har du accepterat vår integritetspolicy