Fyll i dina uppgifter nedan för att skapa ett serviceärende för enheter som behöver skickas in till vår verkstad för service och underhåll.
Fält markerade med (*) är obligatoriska och måste fyllas i.

Beställare

Företagsnamn (*):

Kostnadställe:

Fakturaadress eller kundnummer "*":

Använder ni annan leveransadress än ovan fyll i nedan

Leveransadress:

Uppgifter kontaktperson

Kontaktperson:(*)

Telefon:(*)

E-post:(*)

Felanmälan

Använd produktnamn eller serienummer. Det är viktigt att vi kan skilja på produkterna om det är fler än 1(st) ni skickar samtidigt,

Produktnamn - Serienummer:

Felbeskrivning:

Jag vill ha ett kostnadsförslag innan reparation och medveten att det kostar pengar även om jag inte vill reparera enheten:
checkbox Kostnadsfrslag "Vill ha kostandsförslag"]Ja

LOTS får ersätta den den trasiga produkten med en ny produkt om den inte går att reparera
Ny produkt

Användare

Ibland behöver våra tekniker komma i kontakt med användare som upplevt felet. Om det inte är samma person som "Kontaktperson beställare". Fyll i nedan

Kontakt-Användare:

Telefon-Användare:

E-post-Användare:

Fraksedel

För att underlätta er returhantering har ni möjlighet att beställa en en fraktsedel av oss.

Jag beställer här en fraktsedel och är medveten om att LOTS kommer att debitera en självkostnadspris för detta
Ja
Vi kommer att skicka fraktsedeln per mail. ni skriver ut den och klistrar den på paket och lämnar in på närmaste PostNord kontor eller deras ombud.

Hur gör jag?

När du registrerat klart felanmälan, kommer du att få en kopia på den till den e-postadress du uppgivit.
Skriv ut den och bifoga den med paketet.
Detta är viktigt för vi kommer inte att påbörja servicearbetet innan vi har alla uppgifter.

Tänk på att förpacka enheterna väl så de inte går sönder i frakten, då gäller ingen garanti.

Hur gör LOTS?

Vi ta emot er reparation. Hanterar den skyndsamt.
Alla kommunikation gällande servicen sker via den kontaktperson som ni uppgivit i anmälan om det inte gäller felbeskrivning.
Vi kontaktar via telefon, om vi inte får kontakt så skickar vi mail om ärendet till er kontaktperson.

När en enhet är trasig, och inte är lönsam att laga skickar vi den normalt i retur till Er.
Ni kan välja att inte få produkten i retur (Kryssa i rutan) Nej

Svara på följande fråga (vill få bekräftat att du är en människa